FÅNGA DAGEN!





måndag 6 september 2010

Måndag!

I dag hann jag med att ställa mig på vågen och då visade den 93,4kg så jag har lostat 2,1kg totalt har jag losat 37kg. ja det känns bra inte alls långt nu till 80talet kommer.

på morgonen så kom Nova in och då gick vi och badade tillsammans sen så åt vi frukost och så var det dags att lämna henne till dagis. själv så skall jag fortsätta med att slipa färdigt överskåpet till skänken som ska stå i köket kommer bli riktigt bra, och så skall jag hämta Nova vid 12:30 för vi ska i dag till BVC där hon skall väga och mätas.

i morgon är det dags att packa väskan för en 5dagars resa, jag och Nova skall till Göteborg och hälsa på min farmor och några bekanta till mig ska bli så roligt jag längtar. Få komma bort lite från Aneby man får ju passa på när man inte har något arbete.

Nu så hinner jag inte sitta mer jag vill komma igång ha det så bra så hörs vi kram på er allihopa

2 kommentarer:

  1. oh grattis vad kul :D hur längesen var det du gjorde op?

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde min Gp den 28 april 2010 opade jag mig vid Sophiahemmet i stockholm.

    SvaraRadera