FÅNGA DAGEN!





onsdag 27 oktober 2010

Buzzador!

Jag har fått äran att bli en buzzador.


Mitt senaste uppdrag var att få prova handkräm decubal.
denna är perfect när man har torra och nariga läppar jag som har händerna mycket i vatten då man har små barn tyckte detta var en kanonbra product. Jag har även provat den på min sambo och dotter och några andra vännder som faktiskt var skeptiska från början men ändrade sig.

Tack buzzador för att jag har fått brova decubal.

Nu när min dotter har kännslig hud så är decubal suveränt då hon har kännslig hud och oftast har tidigar krämer svidigt när man har smörjt henne vilket hon inte har klagat över nu. Här ser ni henne ny badad och insmörjd perfekt när det är kallt, fuktigt och varmt omvarandra.

Jag har även lämnat några tuber till Novas dagis så dom också kunde testa.

1 kommentar:

  1. HALLÅÅÅÅÅ UPPDATERA!!! ;-)
    Ge oss andra inspiration... Du är såå fin vännen!!
    Kram

    SvaraRadera