FÅNGA DAGEN!





tisdag 26 oktober 2010

Circus och lite annat!

Ja  vi har varit på cirkus i Aneby så mysigt var det och riktigt trevligt! Nova fick rida cirkushäst i pausen och det var verkligen uppskattat.
Dom fina ponnisarna så snygga i sina hattar pch röda rosetter i svansen!


Nova rider i pausen, snacka om en överlycklig unge!


 Sen så var jag tvungen att göra lite höstfint på trappen släden hittade jag som vanligt på loppis för 20kr så jag är så nöjd. Lite blommor så gör den sitt. Till jul får jag byta ut pumpan till en lite tomte ;0)

Så nice jag är så nöjd!


 En annan dag så var jag och nova hemma själva, så vi satte igång och baka. Det blev tio frallosr och sjunlimpor. som vi la i frysen, dock så gick frallorna väldigt fort. Snart dags att baka nya.


Frallorna bakas Jummi!


 Så i dag den 26 oktober åkte jag in till Jönköing Hämtade mina nya glasögon, sen träffade jag Malin och vi stack till A6 det vart en ny klocka till mig och lite kläder till mig och Nova. Vi käkade på macdonalds och som vanligtr så vart det en halv hamburgare istället för en hel. men jag är så nöjd en då.
Vi tog även en smooties innan vi pyste vidare till Ekrikshjälpen på österängen där jag hittade denna tuffa retroklänning för hela 45kr. Ni ser den på bilderna nedan.
Tänkte had en när vi ska bowla på lördag nere i Höganäs då vi ska hälsa på Jonnys syster.

Snygga brillor!


Snyggg brud i snygg klänning ;0)

Nu så ska jag ta kvällen känns i ryggen att man har suttit här för länge nu ha det så bra my friends vi ses kramiz!


1 kommentar:

  1. Jasså ni ska till Höganäs! Har en massa släkt där då min pappa är uppväxt där! =)
    Det är ju i mina hemmatrakter! Kanske kan åka med er ner sen någongång! ;)

    KRamizz och tack snälla du för idag!

    SvaraRadera