FÅNGA DAGEN!





tisdag 18 oktober 2011

REGN Å TRÅKIG DAG ATT VARA UTE I!

Hejsan på er ja jag har fått sånna härliga kommentarer på min nya mage. Me Like!

Jag har även fått förfrågan om jag kommer lägga ut bilder på när jag har gjort mina bröst, där går grännsen det är ju ingen porrblogg detta. Och lägga ut bilder på magen är inte så farligt kommer ju ändå visa den när man kommer ha bekini nästa sommar eller i badhuset.


Idag är det verkligen tråkigt väder urs men jag har varit ute och handlat lite blommor till utetrappen.

Ljung på Fornminnesvägen 7




Å en ännu skön sak som är klart gubben har fått upp fönsterlisterna i köket och jag är så glad att jag kunde sätta upp lite blommor i fönstret så nice blev det eller vad tycker ni? jag är nöjd i allfall.

Det vart lite orange färg nu när det snart är halloween!


Jag gjorde även denna lilla grupp idag med hjärtan på tråd perfekt för kärlek och värme i detta hus! 


Men så ett annat problem som har dykt upp jag och min älskade sambo måste göra om planerna för vårt kommande bröllop festlokalen som vi hade bokat kommer inte kunna brukas så nu blir det till att leta och fundera ut något nytt! hmmm. det blir en nöt till att knäcka när man bor i lilla Aneby.

Nu så är det dags att förbereda maten och ringa lite samtal ha det bra kramar på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar