FÅNGA DAGEN!





fredag 20 augusti 2010

Fredag!

Hejsan mina vänner nu tänkte jag komma med lite roliga nyheter vikten sjunker sakta men med trevliga resultat. I dag på morgonen så visade vågen hela 95,5 kg jag har gått om min sambo Jippi.
känns ljuvligt! Jag har losat 1,9kg totalt nu då 34,9kg

I dag så har jag lämnat Nova på dagis hela förmiddagen höll jag på med vårt nya så land som jag ska ha till våren men på söndag har jag tänkt att jag ska få ner hallonplantorna som jag har fått av grannen. Så gulligt av dom.

Idag så när jaghade hämtat Nova på dagis så cyklade vi till affären för att handla lite gott till morgondagens utflykt om kommer ske till Visingsö där dom kommer att ha medeltidsmarknad och tonerspel, så roligt ska det bli att se. Hoppas vi får uppehåll annars finns det alltid paraply.
Jag har tänkt göra en fika korg som innerhåller ciabattabröd med tonfisk röra, ost & skinka, kaffe, merdryck och så klart hembakade kanelbullar som jag och Nova bakade i går.

Jummi!
Jag har poserat lite idag tyckte det var dags igen med nya bilder på mig ;0)






Kan bara säga en sak! Nu börjar jag tycka om det jag ser i spegeln, men när man tänker efter så är det inte så konstigt.

Nu så ska jag ta kvällen Nova sover gubben grejar med bilen, jag ska dock förbereda lite inför morgondagen.


Ha en trevlig helg kram alla i cybervärlden.

1 kommentar:

  1. WOW!! Syns verkligen gumman!! Måste va underbart!
    Fika snart?!

    Kramiz

    SvaraRadera