FÅNGA DAGEN!





måndag 30 augusti 2010

Söndag!

vaknade rätt tidigt och hade sovit så skönt hela natten. Jag gick upp och gjorde frukost som blev pannkakor. Det var nova som hade beställt, det var så gott och jag åt två fast det skulle jag inte ha gjort jag åkte på dumpning men jag hade inte åkt på dumpning om jag hade bara ätit en pannkaka. Det gick över på en halvtimme sen så var jag fit för fight igen ;0)

I dag som denna så hade vi fint väder och solen sken på oss, och så var det loppis i Aneby folketspark så trevligt. Jag var där och hjälpte till med att grädda och servera våfflor till alla gäster som kom och handlade i folketspark.
på loppisen!

Och så fyndade jag lite. en vit ram till Nova så nu kan jag rama in hennes hello kitty som jag har broderat.

Sen så köpte jag mig faktiskt en Orbitrek platinum Crosstrainer den var hel och fin och jag fick köpa den för 300kr så nu ska den ner i källan så kan jag stå på den när jag ska se på TV eller nåt. Jag har sagt att jag ska stå varje dag på den men vi får se om jag kan hålla detta.

Jonny provar våran nya träningsmaskin!

På eftermiddagen så åt vi god mat och när Nova hade somnat så satte sig jag och sambon och kollade på en film, jätte mysigt var det.

Sen var det sängen och som vanligt är jag så trött på kvällarna så jag somnar.
Det är som att slå en brödkavel i huvudet på mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar