FÅNGA DAGEN!





söndag 22 augusti 2010

Söndag

Dagen har varit okey nova vaknade dock i natt och hon var genom sur av svett, vi tog en temp och den visade 39grader, det blev en sup alvedon och dricka. på morgonen när Nova kom in så var febern borta.

Jag gick iväg till mitt sommarjobb idag började 8:00 och skulle jobba till 12:00 det gick jättebra och jag var nöjd det regnade just dom timmarna. jag tyckte det gick fort i dag.

När jag kom hem så var det dags för lunch det blev spagetti med köttbullar i sås. jummi.

Sen så tog vi på oss hela familjen och gick ut jag och gubben gjorde färdig vårt nya land, nästan det jag har kvar är att städa upp lite runt om kring men det hade jag tänkt ta i morgon så vida det regnar.

Hallonplantorna på plats!

Nova busfrö hjälpte till med vattningen.

Sen så var det dags att gå in klockan hade hunnit bli 18:30 så vi värmde pannkaka som Jonny hade gjort till frukost idag. Efter kvällmaten så var våran söta sketonge tvungen att få sig ett bad att det var jord över allt.
Detta gjorde mig inget då det är roligt när barnen lär sig och vill hjälpa till.

Nu så är jag tätt trött och mör ska ta mig en varm dusch och så får jag se om det blir film eller något. Ha det så bra alla cyber bloggare kram Petra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar