FÅNGA DAGEN!





måndag 9 augusti 2010

Måndag!

Hej på er det var inte i går! jag har haft det rätt så bra, men ändå oroligt och jobbigt.
min älskade sambo mår inte bra och än har dom inte hittat något fel på honom.
Han har genomgått en Gastroskopi och en rektoskopi. Nu på onsdag ska han få göra en skikt-rötgen. Jag hoppas verkligen att dom kan hitta felet då han har så ont i magen vid rebensbågen.

Trots Jonnys smärta så har han försökt på alla sett å vis att vara glad och pigg. vi har haft en liten minisemester, det blev en resa till Alingsås.

Jag började på morgonen efter jag hade kommit hem från mitt arbete, med att ställa och koka kräftor.
som vi tog med oss till Alingsås. När vi var framme så dukades det fram bröd, smör och mycket annat gott. vi hade en jätte trevlig kväll och Nova som är blir 3 i november hon gillade kräftor.

Kräfftorna och den vackra krondillen!
Kräfftorna
Dom klorna!

På lördags morgonen, så åt vi frukost där efter tog vi var sin bil och åkte till Borås djurpark men först så plockade vi upp min lillebror Mattias som ja inte har sätt på länge, han har alltid fullt upp.
Morbror Mattias och Nova vid fåren!
Lejonmamma med sin unge!

Lilla Filip så glad att få vara med på kort medans Nova nej! kameran är farlig!

Efter en skön underbar solig och mycket trevlig dag så åkte vi tillbaka till Alingsås. Där satte vi igång grillen och precis när vi var klara med grillningen så började det regna, vilken tur vi hade det.

Söndag var det dags att packa bilen för att åka hem till lilla Aneby igen.  Det är alltid tråkigt att lämna Alingsås när man har så trevliga vänner där. saknar er redan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar