FÅNGA DAGEN!





lördag 28 augusti 2010

Fredag!

Hejsan mina vänner!

I går var en händelsefull kväll tillsammans med en mycket trevlig kär gammal vän.
Jag tog bussen in till Jönköping och blev upp hämtad  av Thomas Nejd. Vi åkte hem till honom, tog en macka och ett glas vin, not några glas vin. vi hade jättetrevligt. sen på kvällen vart det Jönköping by night. Måste dock meddela att Rådhusparkens fest var inte mycket att hänga i granen men, med trevligt sällskap så hade jag kanon kul.
Spöket ska sminka sig!

Klar inför party!

Två kära vänner!
Jag och Thomas.

I taxin ner till stan!

Det regnar urs!

Snygg pingla!

Jag och Thomas söta sambo Mia!

Två monster som ska ha öl från baren!

Livet är underbart!

Vad säger man när 2 Stjärnor möts :)

Tack Thomas och Mia för eran gästfrihet hoppas på återseende snart kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar