FÅNGA DAGEN!





söndag 29 augusti 2010

Lördags rapport!

En helt underbar dag har det varit och jag är så nöjd.
vid 11 kom vi hem till Malin och hennes familj. Nova hon kom in i leken direkt tillsammans med Oliwer och Lowa. Jag och Malins satt och pratade som vanlig våra munnar gick i ett. Jag hade med mig färska frallor så det vart frallor och kaffe och juice till barnen. jummi.

Efter tag när det blev lite högljutt av barnen så var det dags att gå ut, de lekte och kasta boll till deras hund Tindra, superego hund så snäll.
Lowa & Nova gungar!


Underbara Malin och jag!


På eftermiddagen åkte vi upp till Thomas och Mia igen Nova skulle leka med Albin. Nova gillade att leka mest med Albins springcykel. Snäll kille som vill dela med sig av sina fina leksaker.


Söta Albin.

Jonny kom och hämtade upp mig och Nova på kvällen, nova lyckades hålla sig vaken hela vägen hem men hon var så trött att när vi väl var hemma och hon hade fått på sig pyjamasen och låg i sin säng så somnade hon fort. Denna dagen har varit jätte kul och jag är så glad att den blev av.

Tack mina vänner! detta måste bara ske fler gånger!

1 kommentar:

  1. Tack igen gumman!!!
    Snor dina bilder! ;)

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaamiz

    SvaraRadera