FÅNGA DAGEN!





söndag 22 augusti 2010

Visingsö!

Hej Dagen har varit underbar trots lite regnstänk.

Nova var så fascinerad av hästarna och alla andra djur som hon träffade på. Nova hade på sig sin medeltidsdräkt medan min inte han bli klar så jag får satsa på nästa år.

vi hade med oss picknickkorg med lite gottig heter, det fanns  ciabattabröd med sallad, tonfisk-röra, ost och skink, merdryck, yoghurt, kaffe och hembakade kanelbullar.

Här kommer lite bilder från dagens aktivitet!
Synd att bilden är suddig!

Riddarna kommer!


Så snygg skäck!



Jonny och Nova träffade på en liten tamråtta!

Nova är helt salig med denna lilla råtta!

När dagen var över så bar det iväg hemåt alla var vi trötta Nova somnade en stund i bilen när vi kom hem så var det dags för kvällsmat och sen i säng.

När jag hade krypit ner i sängen så ringde telefonen som tur var så vaknade inte Nova det var från mitt sommarjobb de undrade om jag kunde jobba i morgon söndag och jag ställde upp.

nu så ska nana natti natti.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar