FÅNGA DAGEN!





torsdag 26 augusti 2010

Torsdag!

I dag fick jag lite sovmorgon jag vaknade själv klockan 07:30 låg i sängen och kollade på mail, facebook och lite annat smått och gott. Samtidigt så gick plastikoperationer 20910 på tv. Sen kom dottern in vid 08:30 så jag är nöjd med morgonen vi myste lite och kollade på bollibompa. Det blev en sen frukost i dag men ibland skall man ha det också, dom andra dagarna har Nova vaknat 06:30 så hon kände väl att hon behövde detta.

Vi har varit ute på förmiddagen en sväng till sortergården och slängde kartonger, Nova hon cyklade sin trehjuling hon är så duktig.

Sen när vi kom hem så ville hon busa som vanligt. Vi har även nu börjat toa träna henne så när hon är hemma så har hon ingen blöja på sig bara på natten och när vi går ut, men ack det tar tid och det blir en massa tvätt phuuu. Hon ska väl bli blöjfri snart hoppas jag.
Nova i sin säng!

Till lunch i dag blev det stekt potatis och ägg. har dock inte kommit på vad det blir för middag när sambon kommer hem vi får se jag är sugen på potatisgratäng och något mer. På eftermiddag så kollade Nova på pippi långstrump på rymmen.
Så snart skall jag ta fram maten och sätta i gång med middagen.
Vill ju även passa på att visa upp mitt senaste inredningsprojekt
Ett bord som jag köpte på loppis för 20kr som jag sen målade vitt och skrev carpe diem med svart.

Det blev riktigt snyggt.

Nu så ska jag sätta i gång jag hoppas att vi kan få tag på batterier till vågen i dag för i morgon så är det vågens dag. men vi får se. Ha det så bra nu alla bloggläsare kram Petra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar