FÅNGA DAGEN!





måndag 15 mars 2010

Dagens händelser!

Hejan på er alla bloggläsare! Idag så gick jag ut på en promenad tillsammans med Nova, vännen Linda och hennes son Liam. Solen sken på oss idag. Vi gick i rask takt i en runda på kanske 4 km. Den sista biten halkade jag efter i hennes snabba fart. Men vänta bara tills jag har nått mitt mål så ska jag nog hinna med dom stora kliven *blink*.
Tyckte det var så trevligt med denna rundan. I morgon blir väl en liknadne runda då jag måste gå in till samhället för att köpa blöjor. Det man inte har i huvudet får man ha i benen!

Nova i sin vagn!

Här har ni dagens lunch!
Räksoppa med tre skivor färsk annanas och en bit gurka mm.

Efter luchen så blev det lite film tittande och Nova somnade en liten stund. Efter filmen så gick jag och Nova ut igen. Vi gick till Postens brevlåda och lade på brev. Sen vände vi och gick hemåt igen. Nova är ju för söt alltså! Det här med vattenpölar, varför älskar barn att hoppa i vattenpölar?


När vi kom hem så var det dags för att laga maten. Nova och Jonny åt min så kallade kassler-lasange, medan jag åt två tunna skivor kassler, sallad halv tomat och några skivor kiwi.  Riktigt gott.

Maten ser så lite ut på en vanlig tallrik! 

Efter maten så gick jag ner i källaren och satte i gång med att rensa i förådet. Det behövdes.
I morgon så är det en ny dag och jag ska gå med Nova på min dagliga promenad. Sen så får vi se vad mer vi hittar på. Ha det så på alla bloggare!

Sov gott och dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar