FÅNGA DAGEN!





lördag 20 mars 2010

Lördag!

Äntligen Lördag!
Min älskling är snart hemma. I dag så vaknade Nova 07:20. Då var det dags att gå upp. Vi åt frukost tillsammans. Nova åt fil med en macka till. Jag som vanligt soppa och ett halft äpple.
Sen så kollade vi lite på barnkanalen. Klockan 9:30 tog vi på oss ytterkläderna och gick till loppisen, men vi hittade inget som jag fastnade för. Vi tärffade även mina svärföräldrar, dom bjöd oss på fika. Nova tog en skumm-raket och saft och jag tog en slät kopp kaffe.
Så var sambon hemma, så skönt. Idag när sambon kom hem så fick Nova något som hon verkligen gillade! En stor kram och Play-do lera! Det var skoj!

Nova med sin pappa som leker med play-do leran!


Sen så fick vi besök av Novas farmor och farfar, vi käkade tacos tillsammans. Det var riktigt gott, där efter en slät kopp kaffe mig. Dom andra tog kex till.
Farmor Farfar och Nova!
Idag var Nova så trött att hon skrek sig till sömns. Det är inte ofta, men ibland när det händer så ballar hon helt enkel ur och hon vet inte vad hon vill. Men nu så sover hon gott.
I morgon ska vi gå på bomässan i Jönköping. Ska bli så kul. Jag har fått låna en systemdigitalkamera, så det ska bli kul att få fota lite igen.
Nä, nu så ska jag gå till soffan mysa med min sambo och kolla på lite tv. Sen så ska jag nana, för jag är lite trött. Ha det så bra nu alla bloggare, så får vi se vad jag skriver om i morgon. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar