FÅNGA DAGEN!





torsdag 18 mars 2010

Tordag!

I dag var det stora ögonblicket. Jag ställde mig på vågen, tänk den visade 125.4kg. "Jippi" 5kg mindre! Helt otroligt!
Jag är rätt så stolt, men det är väl nu man ska bli testad inför veckans nya mål. Kanske att söt suget kommer tillbaka eller att man tar en extra bit mat. Men nu så har jag inställningen att jag ska lyckas, att orka hela vägen ut!
Idag på schemat: Jag ska gå till samhället tillsammans med Nova och vi ska gå på en loppis som har öppet. Sen så får vi se vad vi hittar på. Jonny åker till tyskland idag, så Jag och Nova får egen tid tillsammans. Får se vad vi hittar på. Vem vet, kanske ta en buss tripp till Jönköping! Vi får se.

Det blev ingen busstur till Jönköping idag. Däremot så  följde vi med Jonny till stationen. Han skulle åka tåg till Jönköping för att sen vidare till Tyskland.
Nova med sin pappa Jonny.
Dom är så fina mina älsklingar!

 Nova kramar om sin pappa innan vi beger oss vidare hem till Novas farmor. Där vi tar oss en fika, Nova får en sockerkaksbit medans jag nöjer mig med en kopp kaffe. Under tiden så lägger jag upp en blogg åt min svärmor, vi får se när hon kommer igång med skrivandet. Lycka till Britt med ditt nya bloggande.

Vi kom hem sent Nova och jag. Nova fick se slutet på Bollibompa, sen så var hon så trött att hon somnade direkt. Nu så ska jag kolla på Svergies fulaste hem, därefter ska jag ta och måla lite på mitt projekt.
Ha det så bra nu alla bloggare Kram!

1 kommentar:

  1. Otroligt!!! 5 kilo, det kallar jag en grymt bra start!! Grattis och fortsätt kämpa på! Du kommer fixa detta!!
    Kramar!!

    SvaraRadera