FÅNGA DAGEN!





torsdag 25 mars 2010

Torsdag!

Hejsan på er mina vänner! Idag var det stora dagen! Vågen visade 122.9 Jippi! -2,5 kg denna veckan. Totalt har jag gått ner 7,5 kg på 14 dagar.
Detta firade jag med att sätta igång en maskin tvätt. Jag målade även hall taket en andra gång. När det var klart, tvättade jag av mig och hängde upp tvätten. Bytte kläder på Nova och vi tog oss en cykeltur till Farmor, där vi drack kaffe, kollade på tradera en sväng. Jonny kom efter jobbet och vi åt middag. Spaghetti och köttfärssås. Som vanligt skippade jag spaghettin och tog grönsaker till.
Där efter så cyklade jag till våran ica butik, köpte mjölk, avocardo, morötter, gurka, tomater, squash, äpplen och popcorn till lördag.
När jag kom hem så fick Nova duscha och det var redan dags att sova. Nova somnade nästan direkt när jag la henne i sängen. Ögonen rullade, tog inte ens 5 minuter för henne att somna idag. Nu så ska jag sätta igång med att vika tvätt och ta det lugnt. Ha det så bra nu alla bloggare!
Kram Petra!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt resultat på vågen!!! Vad du är duktigt!!! Dessutom ser maten mycket god ut och är varierad!!!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken kämpe du är! Men snälla säg mig, hur gjorde du? Nästan åtta kilo på två veckor? Vad åt du? tränade du något? Väldigt intressant blogg du har, verkligen imponerad :)

    SvaraRadera