FÅNGA DAGEN!





onsdag 31 mars 2010

Kväll!

Nu har kvällstimmarna kommit och det är dags att krypa ner till sängs. Jag har syndat i kväll med en skål popcorn. Jag hoppas att det inte ska påverka morgondagens vikt. Jag räknade ut att jag hade ätit alldeles för lite kalorier idag så därför tog jag mig popcorn dumt gjort. Hade ju varit bättre att ta en soppa.
Men ibland faller man dit. Man måste få falla dit då jag har hållt mig borta från läsk och godis för det är ju ett fördärv.

Nä nu ska jag gå och göra iordning mig för kvällen kolla till Lilla Nova och se hur det är med henne och så ska jag sova!
Dröm sött!

1 kommentar:

  1. Grattis till din viktnedgång!
    Tyvärr så kommer poppisarna påverka vågen imorrn! 1 mg kolhydrater binder 4 ggr så mycket vätska i kroppen! Så ska du synda eller så, så ät rena proteiner! ;) Koka något ägg eller så istället! ;)
    Kramiz

    SvaraRadera