FÅNGA DAGEN!





tisdag 30 mars 2010

Lördag!

Vi gick upp på morgonen och åt våran frukost. Sen bar det iväg till Tranås, där vi köpte en tröja och finskor till Nova, som hon skulle ha på sig vid dopet.
Innan vi åkte hem stannade vi till hos mina svärföräldrar, de bjöd på kaffe. När vi sen kom hem var Nova trött, så hon fick vila sig en stund. Under tiden gjorde jag mig fin, och jag blev riktigt nöjd med min nya blus.

Klockan blev mycket! Det var dags att väcka Nova, som sov så sött. Klä på henne och sen bege oss i väg till Lomaryds kyrka, där det var dop.
Efter dopet så var det fika i församlingshemmet och jag syndade. Fast å andra sidan så hade jag bara tagit en soppa i dag. Det bjöds på smörgåstårta, å den var det inget fel på! Jag hade kuna tänka mig ta två gånger, men det gjorde jag inte. Där efter var det kaffe och kaka, fast den smakade jag på.
Efter allt gott så åkte vi hem, mot Novas vilja. Hon ville inte alls åka hem det var ju så roligt att leka med dom andra barnen. Nova trotsade den kvällen, hon somnade inte förens klockan var ca: 21:00.
Jonny han åkte iväg till en kompis och tog några öl. Själv satte jag mig framför tv och kollade in en film och tog mitt lördags godis, som bestog av Popcorn och en 50cl läsk light  = 3 kcal.
Där efter vart jag också trött, så jag gick och la mig för natten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar