FÅNGA DAGEN!





onsdag 17 mars 2010

Tisdags rapport!

Jaha, så var det Tisdag. Vad hittade jag på idag? Förutom min soppadiet, så gick Nova och jag till samhället. Naturligtvis så blev det mer handlat än bara blöjor. En hel tung kasse plus blöjorna. Jag är så stolt över lilla Nova! Hon gick hela vägen hem, utan att sitta i vagnen så att mat kassen fick åka och inte ett enda gnäll på vägen hem!
Vacker vinterbild!
Det gick inte så fort men det gjorde mig inget. Nova var så duktig ändå.
Väl hemma så var det dags för mat och mitt lagade mål blev idag:
Stek karré med sallad, lite keso och tomat.

Efter maten så satte jag igång med att slänga in en tvätt och på den lilla stunden så hade busfröt Nova tagit sig ett  äpple och satt sig för att skriva inköpslista ;0)

Äpplet är nästan så stort att det täcker halva ansiktet!

Jaha mamma, vad ska vi hitta på imorgon ;0)


Buskort. Om Blickar kunde döda!

Nähä gott folk, nu så är det natti natti. I morgon så är jag barnvakt åt Liam som kommer över hit och leker med Nova. Dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar