FÅNGA DAGEN!





onsdag 17 mars 2010

Onsdags aktiviteter!

Ny dag, ny morgon. Nova vaknade tidigt i dag.
Liam kom vid ca: 9:30. De satte igång med att leka för fullt. Det är så roligt att dom går så bra ihop fast det är 2 år mellan dom. Jag satte igång och bakade en sockerkaka, som jag kunde bjuda på när Linda kom tillabaka för att hämta Liam.
Uggly me today!
Efteråt så körde jag igång en maksin tvätt till, jag surfade lite på nätet och fann dessa vackra bilder.




Desas bilder kan du hämta gratis på denna sida!
Se länken nedanför.


Där efter så satte jag igång med mitt nya projekt, att måla om en gamal trälåda.
Före!


Påbörjad projekt!


Fler bilder kommer när den är klar!

Vi åkte loppisen idag och jag gjorde fynd som vanligt!

En gamal varmvattenberedare till järnspis!

Blir perfekt att sätta lite påskris och påsklijor i. Bild kommer!

 Fyndade även gamla kakformar och en kaktång.

Det där med loppis är det bästa jag vet, jag har fler loppisfynd som ska få nytt liv, men jag har inte tillräkligt med färg så det får vänta lite med det.
Nu så ska jag laga till mitt lagade mål vilket blev ungsbakad kycklingfile med ungsbakad morot och sqwach, liten klick turkisk yoghurt och några bitar fetaost och sluligen en halv tomat.


Nu så ska jag fortsätta med mina sysslor, innan Fuskbyggarna kommer på tv. Skitbra program!
Imorgon är det torsdag och då ska jag väga mig igen, för då har jag hållt min diet i en vecka. Så spännande! Undrar hur många kg man har förlorat? Men det får ni veta i morgon ;0) Nu så ska jag kolla lite tv, sen blir det läggdags. Sov gott och dröm sött alla bloggläsare!

1 kommentar:

  1. Har hittat din blogg och kikar in med jämna mellanrum. Jag tror du kommer lyckas utan problem med din väg till ett smalare jag. Du är målinriktad och har vägen utstakad. Ska bli spännande att läsa hur många kilo du blivit av med på en vecka. Ta hand om dig och familjen!! Kramar från Gunilla

    SvaraRadera