FÅNGA DAGEN!





torsdag 1 april 2010

Torsdag!

Tidigt i morse redan kl 05:00 kom en unge och väckte mig. Å sa: Mamma lelle! Jag gick upp och gjorde lite välling, kollade tempen och bytte blöja. Jippi! Febern är borta!
Idag så har jag vägt mig och vist gårdagens popcorn har satt sig men varje gram är viktig i min viktnedgång. Jag är inte ledsen för det. vågen stor på 122,6 kg - 0,3 så sammanlagt har jag gått ner 8.3kg på tre veckor.
Jag är nöjd för det är inte bra att rasa hela tiden så snabbt. För kroppen hinner inte med. Hellre att det tar tid, än att man har en massa häng som kroppen inte klara av att ta till sig. Och då menar jag huden som inte hinner dra ihop sig.

Idag så har jag och Nova bakat sockerkaka med kokos i. Inte för att jag äter men för att det är roligt och jag blir glad av att göra något. Man tänker på annat och dagen går fort.

Så fin den belv!
Vi har bakat två stycken i dag, ligger redan i frysen. Förutom en liten bit som Jonny får snaska på till helgen.
Jag ska nu gå upp och kolla till kakan, och så ska jag försöka ge Nova lite att äta.

Sing a long people vi ses! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar