FÅNGA DAGEN!





måndag 5 april 2010

Dagen!

Idag så har jag tvättat två maskiner tvätt och hängt upp. Jag har varit en sväng hos Jonnys föräldrar, vi fikade och Jonny hjälpte dom att ta kort på köksluckorna. Nova har tittat på Tingeling och Pettson å Findus. Jag har mindre ont i kroppen nu än vad jag hade i morse. Så jag tänkte köra ett passa Zumba ska få med gubben denna gången, Han har lovat! Plus han har slängt i sig en bulle och tre burkar pepsi så det kan behövas ;0)
I dag så åt vi jag kött med grönsaker och hemgjord avocardoröra.

Nova och Jonny åt köttbullar och potatis, med grönsaker till. Nu så ska jag ta och vika tvätten och greja lite här hemma, Jonny har tejpat tak liter idag så det blir att forsätta måla innan tejpen fastnar för hårt på tak listorna.

SING A LONG PEOPLE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar