FÅNGA DAGEN!





torsdag 8 april 2010

Under dagen!

Nu så har jag kört en maskin tvätt och hängt upp och den andra maskinen går för fullt. Jag och Nova har bäddat rent i sängarna, städat i Novas rum, Och vi har ätit lunch. Nova fick rester och jag tog mig en broccolisoppa.
Idag har jag tagit fram fisk till middag, jag och Nova gillar det men Jonny är inte så glad i fisk eller kyckling, men han äter om det blir serverat. ;0)
Efter Lunchen så lekte jag och Nova häst och hon ville rida på min rygg, men så ramlade hon bakåt och slog i huvudet AJ aj det gjorde ont. Med lite tröst gick det över snabbt och hon sa att hon ville se på Tingeling. Vilket hon fick så klart, Nova kröp upp i soffan och drog på sig gosefilten.

Stora blåa ögon vackra så att se på!
Tingeling!
Nu så ska jag forsätta med mitt men, jag tycker det ser mysigt ut så jag ska joina Nova i soffan och se på Tingeling. Hörs senare mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar