FÅNGA DAGEN!





måndag 12 april 2010

Måndag!

Jaha då var det ny vecka igen. Dagen har gått supersnabbt.
Jag har varit på vårdcentralen och lämnat blodprov, handlat, ätit frukost. Körde igång en maskin tvätt, tog med mig Nova ut i trädgården.
Idag så har jag krattat löv, dock hade jag bara tre säckar så jag får tömma dom jag har fyllt sen så tror jag att det kanske är två säckar till som ska krattas upp.
Nova har suttit på en filt och målat ute idag, och så har hon fikat vatten och digestivekex.

Själv vart det bara vatten. Jag får verkligen säga att det har varit ett underbart väder. Jag kunde till och med hänga ut den första tvätten för i år.

Å kläderna torkade så fort och det luktar så gott när man har hängt ut det för torkning.

Mitt lagade mål idag blev kött med grönsaker.
Nu så ska jag ta och lägga Nova för sen blir det att sätta igång med gillestugan igen, jag ska måla en andra gång. så gott folk ha det så bra. Och ni som kämpar på med eran viktnedgång kämpa på nu kör vi stenhårt.

Kram Petra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar