FÅNGA DAGEN!





fredag 2 april 2010

Långfredag!

Hej på er alla vänner!
Jag vaknade sent idag vid 9 tiden Jonny var ju hemma så jag fick lite sovmorgon. Riktigt skönt att få sovmorgon. Efter gårdagens vikt så kunde jag inte låta bli att väga mig idag. Så jag ställde mig och vågen visade 121.5 kg så det är ju bra resultat. Jag får dock inte räkna med denna viktsiffra då jag väger mig på torsdagar men man kan ju hoppas att den är ännu mindre nästa torsdag.

Idag så var jag så trött på att starta min frukost med soppa så det blev en knäckemacka med mager keso på och chili krydda, en kiwi, en avokado och ett ägg.  Och naturligtvis en kopp kaffe till men det kände jag att det behöver jag ju inte ta foto på.


Jag har kört igång en maskin tvätt idag, jag har en till att tvätta. Sen så har jag äntligen kommit ikapp med mitt tvättande. Idag så är Jonny inte hemma han är på bilmässan i Jönköping, tillsammans med sin kompis. En annan får stanna hemma med Nova. Jag ska ta fram tamelefanten medan maskinerna går och så ska jag byta duk på bordet för den var lite solki.
Vädret ser lite tråkigt ut men jag ska ändå gå ut en sväng med Nova man blir ju så seg om man är inne hela dagen. Nu är det dags att sätta igång vi hörs senare alla bloggare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar