FÅNGA DAGEN!





fredag 9 april 2010

Kväll!

I dag så hämtade jag och Jonny Nova på dagis, där efter åkte vi till kretsloppsgården och kolla vi fyndade två nya tapetrullar 5kr st som vi ska sätta någonstans, vet inte ännu bara. Dom är randiga vita, struktur, snygga var dom i allafall. Jonny hittade lampor till bilen som han ska fixa med. Efter åkte vi till Ica och handlade lite, äntligen fick jag mitt zinkfat på fyllt med frukt.
Röda äpplen, gröna äpplen, kiwi, avocado och vindruvor.
Idag får vi middagsgäster, det var Jonnys föräldrar som kom. Jag bjöd i dag på ugnsbakad hel fläskfile fylld med vitlök, färska champinjoner och lite riven ost. Jag la den i folie och hade lite marinad som den fick puttra i. Till filen hade jag rå stekt potatis, squash, abuchin, grönsallad och en riktigt god vitlöksås gjord på ost och lite turkisk yoghurt.
Som vanligt skippade jag naturligtvis potatisen.

Jag är mätt och belåten men jag får inget bukt på min mensvärk.

Jag ska synda idag till filmen som heter In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale  skådespelarna är: John Rhys-Davies, Jason Statham, Ray Liotta, Ron Perlman, Burt Reynolds. Några riktigt bra skådespelare tycker jag. Men först så får det bli talang 2010.

Jag tänkte bättre att synda idag så tar det inte så hårt på vikten in för nästa torsdag. Jag har ju varit riktigt duktig på att inte synda mer än dag i veckan. och jag är sugen på popcorn i kväll. Och det är som Malin har kommenterat det binder vatten och då tänkte jag att det hinner gå till sig tills torsdag om jag syndar med popcorn idag.

Nå ser ni någon skillnad på mina foton nu efter 4 veckor lite tycker jag i alla fall om inte så syns det rejält i ansiktet ;0)


Nu gott folk ska jag gå och titta på talang 2010 ha en bra och trevlig fredagsmys kramar Petra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar