FÅNGA DAGEN!





fredag 16 april 2010

Fredag!

Hejsan på er gott folk i dag så har jag och Nova varit ute nästan hela dagen förutom när vi har ätit så klart. vi fikade tillsammans med familjen Tärnåsen.
Vi har fixat i trädgården, och så har vi hjälpt till hos min väninna i hennes rabatter och själv har jag fått lite som jag har satt ner i min rabatt. Jag är så nöjd med dagen i dag. Nova har lekt för fullt med sina vänner och dom hade så roligt tillsammans.

Tre små grupper som jag inte vet hur dom ser ut, så det blir spännande att se när jag kommer det kommer upp.

Här finns det kärleksört, förgätmigej, krokus och två andra sorter som jag inte vet vad det blir, så spännande ska det bli när det kommer upp.

Jag har även kört två maskiner tvätt och hängt ut, det torkar ju rekordsnabbt när man har solen och vinden på sin sida. Jag har även bokat hotell inför operations dagen och det blev Pensionatet Oden Vasastan så himla mysigt hotell.

Mitt lagade mål idag blev stekt ägg, grönsaker och två små bitar av fläskfile´. På kvällen så vart jag hungrig så jag tog mig en avocado, kiwi och knäckemacka med keso på. Nu så kollar jag på talang 2010. Det finns stjärnor men mycket dåligt också. känner att jag snart ska gå och lägga mig är trött efter en aktiv härlig dag i solen. när man håller på att banta som jag gör så tar det på kroppen man blir så trött, för kroppen är inte van att rasa. Och jag har varit så uppe i varv sen jag fick min op tid jag är i est as och så lycklig.
Även om jag skulle kunna klara att gå ner själv så slipper jag i alla fall jojoobanta. sen kan det ske komplikationer men jag är medveten om detta. har funderat många år på denna op och det kan inte va bättre nu.

Nu så gott folk ha en fortsatt bra fredag så hörs vi, jag hoppas att det blir lika fint väder i morgon så att vi kan sitta ute och grilla i morgon. Jag vill även tacka familjen Tärnåsen för en mycket trevlig dag! kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar