FÅNGA DAGEN!





söndag 4 april 2010

Förmiddagen!

Hej då har förmiddagen gott min frukost blev idag knäckemacka med keso och tre små tunna skivor av kassler, kiwi, ett ägg och en kopp kaffe.
Efter frukosten gick jag ut tillsammans med en väninna, vi gick en promenad. Jag gick så fort jag kunde men för hennes del blev det promenad. Jag skyller på att jag har för korta ben fast, egentligen så är det för att jag är fet. men jag ska bli trimmad! Rundan vi gick tog ca: 45 minuter, vilket jag var riktigt nöjd med. På våran runda så såg vi våren hade kommit.

Tussilago helt underbart!

Bron som vi passerade så vackert när solen skiner och det blänker så i vattnet!

När vi kom tillbaka så svepte jag två glas vatten, och jag kände mig riktigt varm. Min väninna sa att jag var riktigt rosig om kinderna. 
Nova var hos grannpojken och hoppade studsmatta!

Ja höll ju på att glömma att jag har satt igång min stegräknare i dag, och på denna förmiddag har jag gått 6111 steg vilket är bra få se var resten av dagen blir sen.

Nu så ska jag gå och umgås med min dotter lite, hon är rastlös så jag får göra något tillsammans med henne. ses senare alla bloggare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar