FÅNGA DAGEN!





söndag 11 april 2010

Söndag!

Efter frukosten idag så gick vi på tipspromenad i Aneby, som är en slinga på 8 km i skogslig  teräng.
När vi var klar med tipspromenaden så fick vi hade 7 rätt av 12 på vuxenfrågorna och 12 rätt på barnfrågorna. Inte nog med det vi fick dra en vinnare i bland barnfrågorna och kan ni tänka er fast tanten hade blandat så drog jag våran dotters namn. Hon vann tio kronor, som Nova har fått lägga i sin spargris. Efter tipspromenaden blev det kaffe hos svärföräldrarna och sen hem väl hemma satte jag igång i trädgården igen. Det var ju så himla fint väder idag på eftermiddagen, solen sken och det var varmt ute. Jag och Nova planterade färdigt rosenbuskarna, det blev verkligen fint.
Jag ska ta och plantera ner lite andra blommor framför rosenbuskar hade tänk att ha några blommor som växer ut och hänger över kanten och några andra små grupper som jag ska sätta.
Ni ser ju att det finns gott om plats och längs ut, närmast på bilden så avslutade jag med kärleksört.

Nu så mina vänner ska jag hänga tvätt, forsätta måla i gillestugan och så får jag ju inte glömma att tillverka ett kort till en vän som har beställt.

 sing a long vi hörs senare!

1 kommentar:

  1. KOmmer ju bli kanonfint!!!
    Låter som en supermysig söndag!
    KRam på dig
    Malin

    Du... kan du inte komma in i stan nån dag?!

    KRamiz

    SvaraRadera