FÅNGA DAGEN!





söndag 18 april 2010

Söndag!

Hej och hå dagen har gått fruktansvärt fort Nova kom in tidigt på morgonen, hon fick se lite på bolibompa medan vi vaknade till. Sen vart det frukost som vanligt så blev det soppa med en knäckemacka till.
i dag så har jag inte gjort så mycket mer en att pysslat om mig själv.
på eftermiddagen så cyklade jag ner med Nova till stallet för där har dom knatteridning varannan söndag jämn vecka. och det kostar 30kr.
Nova på hästen Hobbe!
Det vart en tur i skogen och Nova tyckte det var så roligt.
Nova var så nöjd så hon ville inte gå där ifrån, som vanligt blev det tårar men dom försvann lika fort sen när vi kom hem. Det får nog bli en vana att Nova får rida för det finns inget roligare än det.

När jag satte igång med maten och idag så blir det fläskfile´ med grönsaker för min del och övriga i familjen får potatisgratäng till.
Nu så ska jag forsätta mied mitt hörs!

1 kommentar:

  1. Roligt att det har kommit en ny hästtokig flicka i släkten.men då har hon ju lite att göra frammöver.

    SvaraRadera