FÅNGA DAGEN!





söndag 4 april 2010

Påskdagens kväll!

Hejsan alla bloggare!
Då har man haft en riktigt bra eftermiddag Jonnys stora syster och hans föräldrar kom på besök idag.
som vanligt vart det hundprat, men vad gör man när man har en som älskar hundar ;0)
Idag så lagade jag till kycklingfile, grönsaker och lite avocadomix.
Riktigt gott!
Efter middagen när jag hade röjt undan i köket, gick jag ner i källaren och körde igång programmet.
Zumba fitness. Alltså friskis och svettis släng er i väggen. Jag höll på en 1 timme ock 10 minuter Jag är helt super nöjd jag var så svettig. Det bara dröp om mig även om jag kanske inte kunde röra höfter eller vissa steg rätt, så röde jag på mig hela tiden. Min steg räknare hade jag på mig och jag har nu tatt 10653 steg inte dåligt för feta mig. men jag kommer göra lite till då jag noll ar min stegräknare när jag har krypit ner i sängen. Efter träningen tog mig en härlig dusch, och nu så ska jag sätta mig framför TV och dricka en massa vatten för jag är så törsdig. Ni får ha det så bra alla bloggare och många kramar på er som läser.
Natti natti!

1 kommentar:

  1. Åh vad jag längtar till jag kan börja Zumba jag med!!! =)
    HA det så mys!
    Kramizzz

    SvaraRadera