FÅNGA DAGEN!





torsdag 22 april 2010

Torsdag!

Hej på er! Jag är ledsen att jag inte har bloggat på några dagar men jag har helt enkelt inte haft lust eller ork.
Jag känner mig trött och hängig, i dag så ställde jag mig på vågen och den visade 117,8kg  -1,4kg totalt på 6 veckor har jag rasat 12,6kg Jag är jättenöjd och snart så närmar sig den stora dagen helt otroligt.
Hotell och bussen dit är redan bokat och klart så jag hoppas nu att allt går vägen så att jag kan komma hem så fort som möjligt.

Det som står på schemat idag är tvättning, ska åka iväg i eftermiddag och handla lite mat och så ska jag städa lite här hemma, har gjort i ordning i köket på förmiddagen. La på en ny duk på köksbordet och rensade lite.
Maten har jag inte planerat en men Nova får rester från igår så hon klarar sig.
Till frukost åt Nova två brödskivor av Jonnys hembakade bröd och hon gillade det verkligen. själv vart det soppa som vanligt.

Nä nu så sak jag fortsätta när jag har energi i kroppen. så ha det så bra så hörs vi av senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar