FÅNGA DAGEN!





tisdag 13 april 2010

Kväll!

Då har denna dagen gått också. Allt gick bra hos sköterskan och jag blev positivt bemött. jag frågade henne vad händer om jag går ner mycket i vikt så att jag kommer under BMI gränsen? Det händer ingenting sa hon, för vi ser då att du verkligen vill och kommer lyckas med tillfrisknade om det nu blir operation. Jag har en andra chans på trosdag då jag kommer få reda på om jag får operationen via sophiahemmet. Om inte så har jag Eksjö kvar att satsa på. Dock så kör dom inte igång förens i september början på oktober så jag håller nu verkligen tummarna att jag får operationen på sophiahemmet då för då blir det troligtvis i maj. Jag har ingen lust att vänta nu när jag har kommit så långt.

Nog pratat om detta! Jag har målat färdigt vägggen vis eldstaden, det blev kanonsnyggt. Men vad tid det tog man fick nästan kasta på färgen för teglet sög så, men skam den som ger sig.

Skit snyggt blev det!
Sån skillnad!

Jag idag så har dagen verkligen tagit slut fort. Middag idag blev åter igen kött med grönsaker i morgon får det bli fisk eller kyckling eller kanske bara soppa. Vi får se vad magen är sugen på.

 Nå gott folk, jag ska ta och lägga in lite tvätt se på TV och sen blir det kvällen.
Så ha det så bra varma kramar Petra!

1 kommentar: