FÅNGA DAGEN!





onsdag 7 april 2010

Kväll!

Då var det kväll igen. Nova har varit på dagis, och idag så forsatte jag med rabatten
När jag varit och hämta Nova så ville hon hjälpa mig med rabatten, och det gick så där men hon försöker.
Så koncentrerad!

Öö en blå kratta!

Den är så fin min blåa kratta!

Full av bus!

Jag har fått ner 5 rosenbuskar i rabatten och fler ska det bli tar väl det i morgon om det inte regnar.

Obs! Det är inte klart än.
När Jonny kom från jobbet så var Nova trött och grinig så jag gick in och började med maten, det är ju så lätt att glömma av tiden när man har roligt i trädgården. Jonny var så gullig och städade undan allt som jag hade dragit fram. Skottkärran, grepen, krattan, hink, gödsel, jord, hackan,  å massa annat. Plus att han fick ta in Novas alla saker och hon hade dragit ut sparkcykeln, trehjulingen och massa spadar mm Han har gjort så fint efter mig. Love You älskling!

Dagens lagade mål för familjen blev kasslergratäng!

Mitt mål blev två skivor kassler, grönsaker och yoghurt klick.

Efter maten så tog Jonny och Nova ett härligt Skumbad tillsammans man riktigt hörde hur roligt dom hade själv så satte jag igång med att måla en andra gång i tambur taket När badfiskarna var färdiga så tog jag hand om Nova så hon fick Pyjamas på sig och så ville hon se på Pettson & Findus. Under tiden så fortsatte Jonny med att måla det sista som var kvar av tambur taket, Och jag Bloggade lite.
Men nu så är det dags för Nova att sova och jag ska ta myskväll med sambon min. Ni vetväl om att i morgon är det väga dagen Huuu! Jag vill inte veta men  jag hoppas att det visar en bra siffra efter påskens syndande.

Ha det så bra nu alla bloggare så ses vi i morgon! Varma kramar på er.






1 kommentar: