FÅNGA DAGEN!





lördag 17 april 2010

Lördag!

Ja då har denna dagen gått! Jag har varit riktigt lat idag inte gjort mycket alls förutom att äta, städat skrivbordet, vikt tvätt och lagt in den i skåpet, satt på min gamla docka kläder tyckte hon inte skulle sitta naken.
Och så tänker jag på mina kära vänner som inte kommer iväg till kanarieöarna. Tråkigt!

Idag stod detta på menyn: Jonny och Nova åt grillad korv med bröd.

Själv vart det grönsaker och en köttbit och en klick youghurt.

Nova hon har hostat och snorat idag förkylning igen, så konstigt så fort hon börja gå på dagis så blir hon sjuk tänk om alla sjuka barn kunde vara hemma så man slapp möta barn i dörren med snoriga rinnande näsor.

I dag är det ju inget på TV häller så vad ska man hitta på har ingen lust att måla i gilletstugan fast det behövs målas en gång till kanske kan ta ork i morgon. Om inte så måste det göras innan jag ska opas.
För annars blir det inte av på ett tag efter op.

Nä gott folk jag är inte på go idag så jag fattar mig kort man har väl sådana dagar också.

Ha en fortsatt bra lördagskväll kram Petra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar