FÅNGA DAGEN!





måndag 19 april 2010

Måndag!

Så var det en ny vecka framför mig och jag mår super. I dag så har Nova lekt med Liam. jag körde två maskiner tvätt som jag har häng ut idag, alltså det torkar ju skitsnabbt. När Jonny kom hem stack jag till blomsteraffären och köpte lite blommor, när jag kom hem så käkade vi mat jag fick kött med grönsaker.

Efter middagen var det dags för Nova att sova, själv gick jag ut och planterade det blev riktigt bra.

Först flyttade jag på alla påskliljorna och satte dom här istället för en jättefull buske som jag tog bort.
Det vart en blomma som jag inte vet vad den heter, sen en murgröna och sen Ameria maritima armada white.

Samma kombination i denna kruka fast en annan färg på ena blomman.

Blev riktigt nöjd med framsidan ;0)

Den här och en blev över så jag satte dom i landet med rosenbuskarna. ska bli riktigt kul att se hur det utvecklas i detta land med en del blandning av blommor.

Nu så ska jag ta kvällen Nova ska till dagis i morgon så det blir tidig morgon och så ska jag fixa lite här hemma, man måste göra det innan operationen för sen kan man inte.

Simma lugnt gott folk så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar