FÅNGA DAGEN!





fredag 2 april 2010

Långfredags kväll!

Ja nu är det kväll och jag har hunnit med mycket idag. Jag har damsugit, hängt tvätt. Jag tog Nova med till affärren på en cykeltur vi köpte lite som vi behövde när vi ska baka. Sen så lagade jag mat och idag blev fet fläskfile med vitlöksås och grönsaker.

Idag fick jag ett litet påsk ägg med två triss lotter i och lite smågodis, av min sambo. Aja baja och det är så svårt att låta bli men jag har inte ätit godis på tre veckor. Så det får bli min syndig i helgen.
Jag får röra på mig lite extra  så ska det inte synas på vågen, utan att det är suget som kan komma tillbaka. Men det tror jag inte att jag ska falla tillbaka på nu när det har gått så bra för mig ;0) Nä nu så ska jag se på TV tillsammans med gubben det blir talang i dag spännande. Sen så får jag se vad jag hittar på resten av kvällen. I morgon vet jag att jag ska gå på äggalunken, men det får ni reda på vad det är i morgon ha det så bra nu alla bloggare!
Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar