FÅNGA DAGEN!





måndag 26 april 2010

Måndag!

Helgen har varit kanon och jag är så nervig nu inför min resa till Stockholm.
I helgen så grillade vi och jag åt grillad kyckling med en sommarsallad till. mm två cider fick jag i mig också. och till slutligen en liten bit rabarberpaj.

I går så grejade jag i trädgården och jag tvättade tvätt, jag har packat väskan delvis klart, men det är inte helt klart än.

Idag så har jag vaknat tidigt Nova och jag har ätit frukost och jag håller mig nu bara till soppor. sen har vi bytt sängkläder i alla sängarna och jag har kört igång så det blir två maskiner tvätt idag. Jag har även hunnit kolla av med hotellet och lite annat smått som jag måste ha klart tills i morgon så nu är det bäst att jag fortsätter vi hörs och ha det så bra nu alla bloggläsare kram.

4 kommentarer:

  1. Håll oss uppdaterade! Jag hoppas verkligen att allt går bra!! Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. håller tummarna och så ses vi till varborg

    SvaraRadera
  3. hej.. undrar vart du ska op dig? själv väntar jag på en tid för op.. håller mina tummar för ditt nya liv..sköt om dig //Anette

    SvaraRadera
  4. Hur har det gått? Jag har tänkt på dig, hoppas du mår bra och hör av dig snart!
    Kram Åsa

    SvaraRadera