FÅNGA DAGEN!





torsdag 8 april 2010

Torsdag!

En ny dag i dag å inte vilken dag som helst, det är våg dagen idag. vågen visade 121,0 kg - 1,6 kg. Så nu har jag på fyra veckor förlorat 9,9 kg. Helt otroligt! Det blir även nya helkroppsbilder tagna idag, men det får bli till kvälls rapporten. Sambon får leka fotograf.
Jag är så impad på mig själv jag fattar ändå inte att det går så bra. Fast man har haft en jobbig vecka med att motstå kakor och andra godsaker. Jag föll i går med att ta två små munnar av Jonnys pepsi.
Men det är inte lätt alltså, jag har en sambo som själv äter onyttigt och han kan dricka mer läsk en vad jag själv gör. Fast han gjorde det inte innan, så jag tror att han testar mig fast han inte tänker på det.
Hur ska det gå när jag har nått mitt mål Jag ser alltid till att det finns grönsaker till middagen men Jonny vill inte äta av dom. Det är bara jag och Nova som äter med kärlek till grönsaker.
Nu så mina vänner ska jag lägga in rentvätt i våra lådor och garderober, sen så ska jag ta och äta min soppa. Och mysa med Nova som inte har dagis idag! Funderar på om hon ska få måla med vattenfärger idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar