FÅNGA DAGEN!





måndag 3 maj 2010

Då var det måndag!

Jag mår bra fryser dock lite, men mitt humör är på topp. Idag har jag gått en liten promenad och jag har tvättat och hängt ut tvätten på tork, livet känns kanon och det bara sprudlar av energi i mig. Jag har inte riktigt fattat att detta är jag som har fått chansen till ett nytt liv. Och jag ställer mig på vågen och upptäcker att kilorna bara rasar av mig helt otroligt men jag kommer inte avslöja något förens på fredag ;0)
Jag har det lugnt hemma då Nova är på dagis heltid nu och det är så skönt att man kan gör det man vill själv och inte behöver tänka på att man har en 2½åring hemma. men samtidigt så saknar jag livet i stugan.

Nu så ska jag ringa lite samtal och fixa med papper som ska skickas till sjukhus osv. Det är även dags att planera maten in för familjen som kommer hem. ha det så bra så länge så hörs vi kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar