FÅNGA DAGEN!





måndag 17 maj 2010

Söndags rapport!

Hejsan på er mina vänner i går var jag seg i kolan. vaknade rätt tidigt. Jag åt min frukost och jag skulle sätta igång med att måla novas rum. men ski fick jag för det jag hade ätit frukosten lite för fort så jag blev alldeles yr, jag var tvungen att gå och lägga mig igen. Klockan 13:30 vaknade jag igen och kände att jag mådde betydligt bättre. Jag tog mig lite mat sen så satte jag i gång med att måla en väggen, jag hann stryka två gånger innan Nova kom tillsammans med mina svärföräldrar. Vi bjöd dom på middag och det blev spagetti och köttfärs sås, själv så skippade jag pastan har hört att många som har gjort samma operation som jag inte klarar av att äta pasta så jag vågar inte chansa. så det blev mixade grönsaker till det.

Får ju inte glömma att berömma svärmor för att hon kämpar och går ner i vikt inte för att hon väger mycket men hon vill ha bort magen. Jag tycker hon är jätteduktig. Bra kämpat Britt!

Höger på bilden är den ny målade väggen!
Vänster på bilden är den gamla fula randiga tapeten!

Kommer bli kanonbra när det är klart!

I lördags så när vi var på Anebydagen så klappade Nova en polis hund, och sen så lämnade vi henne hos Jonnys föräldrar och hon var då röd på kinden och hade fått blåsor på kroppen, Jag tror att det är en reaktion hon har fått, och så var hon där hela natten allt hade gått bra. Dock så hade hon haft mycket blåsor och hon hade kliat sig en hel del. På kvällen så fick Nova duscha och bli in smord med en hudlotion.

Eftersom jag håller på att måla om i novas rum så fick hon sova mellan oss i natt, men idag så skall jag göra i ordning i gästrummet så Nova kan sova där till det blir klart då vi tar en vägg per dag. så kommer det gå fort.

På kvällen i går så målade jag även listen till gillestugan och tre rundstavar som jag skall använda som tyngd  till de nya gardinerna som jag håller på att sy till gillestugan.

Det skall målas en gång till!
Skall även sy gardiner till badrummet då jag har tyg och har fått låna Lindas super symaskin den och jag går jättebra tillsammans. (vi älskar varandra!)
Tack Linda för lånet!

På kvällen när vi hade tagit kvällen så satte sig jag och gubben för att kolla på Alice i underlandet jag tyckte den var bra och till det så åt jag fyra skivor ost en banan och ett ägg, allt gick så bra att få i sig utan problem men så var jag så sugen på liten coca cola och eftersom vi hade det hemma så häller jag upp ett glas. Jag tog två små munnar av coca colan  och där efter fick jag sån magknip. Jonny fick dricka upp resten allt jädrans vad det gjorde ont. så någon coca cola för min del blir det inte av. Men varför dricka sån skit det förstör ju bara kroppen.

Nä gott folk natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar