FÅNGA DAGEN!





torsdag 20 maj 2010

Torsdag kväll!

Hejsan på er all dagen har gått så fort att man nästan inte fattar att det är redan kvällen och dags för natti natti.

Min dag såg ut så här: Lämnade Nova vid dagis, hem åt min frukost och upptäcker denna söta hälsning från min söta sambo.
Så gulligt love you Jonny!

Efter frukosten satte jag igång med att måla en vägg, cyklade till samhället handlade lite inför vårfesten som vi skulle ha på dagiset idag. det blev baguette med tonfisk-röra. jag tog en knäckemacka utan smör och la på tonfinsk-röra och till det sen så hade jag tinat upp lite jordgubbar och hallon som jag tog tillsammans med mini keso.

När jag kom hem så målade jag väggen en andra gång, där efter kände jag mig lite trött så vilade mig en stund framför TV och såg slutet på filmen The Rosé. Den är så bra.

när Jonny kom hem med nova så var det dags att äta lite och sen var det nästan till att gå till dagis igen där vårfesten skulle hållas, dock så var vi inne då det åskar, blixtrar och regnade.
Barnen sjung för oss och vi fick leta efter lappar som man skulle pussla ihop och så visades en djur och så skulle barnen sjunga om det djuret.
när det var klart så vart det fika jag var den som var sist men det gör inget.

Sen var det dags att gå hem Nova ville inte för hon hade så roligt ju. Men när vi väl var hemma så var hon så trött och Vår lilla ängel somnade direkt.

Jag där emot satte igång med att göra det sist på Novas halva del av sitt rum. det blev jättebra Jonny hjälpte mig med att sätta upp vägg dekoren.

Tyvärr så blir det inga bra bilder när jag inte har dagsljuset inne, så bilder får jag ta i morgon.

Men nu så ska jag verkligen krypa till sängs för jag är trött och känner att jag kommer sova som en klubbad säl. Natti natti!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar