FÅNGA DAGEN!





söndag 23 maj 2010

Söndag!

Hej på er alla!

Idag vart det ingen målning i Novas rum utan vi lämnade bort henne hos mina svärföräldrar, sen så åkte jag och gubben min till torpet och hämtade hem lite möbler och saker. Det var riktigt tråkigt att se torpet det håller på att ramla ihop. Som tur så är jag inte ansvarig för detta utan det är mina bröder som är detta.
Jag tog vara på några saker som håller mig kär.
Rörstrand servise


Trebent gammal handgjord stol vet inte hur gammal men den är kult ska rusta uppden med lite kärlek sen så är den superfin!
Vitrinskåp som jag skall shabby chica lite!

Underbar gammal låda att plantera blommor i!

Två mått kannor! skall jag också ge lite kärlek till!

Gammal frukt frakt låda kult!

Hörnskåp som skall bli shabby chicad!


Gammalt köksbord med inläggs skivor och 4 stolar till skall slipa ner det och måla om det för ägaren innan har då inte gjort ett bra jobb, annars är det jätte fint!

Kaffekittel kam man alltid inreda med ;0)

Gammal mjölkpall ge den lite kärlek och en blomkruka på så gör den susen!

Behöver inte skriva något den säger allt!


Några vackra flaskor den stora i mitten står det Göteborg på och så är den mått makerad.
så fint!

Nu så skalla jag göra i ordning lite och så skall jag ta mig en dusch för sen är det sängen för min del ha det så bra allihopa kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar