FÅNGA DAGEN!





måndag 17 maj 2010

Måndag!

Redan morgon och jag har sovit som en stock. Idag när jag skulle klä Nova så tittade jag på hennes kropp och allt var nästan borta hon hade några blåsor kvar på ena knät. Men när vi ska till bvc den 25 maj så ska jag be att dom gör ett test eller bokar tid för att göra ett allergi test då jag tyvärr tror att Nova inte tål pälsdjur. Hon är inte jätte känslig men om hon skulle leva och ha djur in till sig hela tiden så tror jag att det skulle bara bli värre.

Idag på morgonden nu så har jag ätit mig yoghurt och en banan, jag har börjat köra en maskin tvätt för jag hamnade efter med tvättningen, då Jonny fixade extra tvätt. Behöver inte skriva mer, om den saken kan bara säga att det var inte nice och jag var dess utom inte glad.

idag på schemat så har jag tänkt tvätta upp tvätten så jag kommer i kapp, vika tvätt, jag skall måla listorna igen och så har jag tänkt sy färdigt gardinerna och se om jag inte kan få upp dom idag. Novas rum får jag forsätta måla i eftermiddag då Jonny skulle ta bort listorna i rummet och så måste jag flytta på lite saker.

Så det är bäst att jag avslutar här nu och sätter igång så jag hinner med mina saker.
ha det så bra nu så hörs vi av senare kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar