FÅNGA DAGEN!





tisdag 4 maj 2010

Kväll!

Idag så gick det bra hos gyn, jag gjorde mitt prov och i morgon ska jag dit igen och ta en spruta som skall sättas i min skinka. Aj säger jag när jag tänker på det. sen behöver jag inte ta den förens om tre månader.

Idag så åt jag hemgjord spenatsoppa jag tog 1 dl fryst mald spenat, 1dl Kokande vatten, lite grönsaksbuljong, 1 msk matlagningsgrädde och 1 ägg mums!

Sen på eftermiddagen fick vi en jätte trevligt besök Jonnys systerdotter Johanna och föräldrar kom för bi på en kopp kaffe, själv blev det en slät kopp kaffe de andra fick sockerkaka dom som ville. Vi hade jätte trevligt och dom stannade riktigt länge vilket både jag och gubbe uppskattade. för ibland så bjuder vi Jonnys föräldrar på middag och ibland så hinner man inte mer en att sätta på kaffet efter maten så vill fars an hem alltid är det något i farten på honom *Blink * på dig fars an. Tex tända pannan , ont i ryggen, ska fixa i garaget eller dylikt
nu så har kvällen kommit och jag ska ta å krypa till sängs ska kolla lite TV och så skall jag upp tidig för i morgon ska Nova till dagis och jag ska ta min spruta. sov och dröm sött alla vänner kram!


1 kommentar:

  1. Om det är en P-spruta du ska ta behöver du inte vara orolig -de känns inte! På sin höjd kan det svida en kort stund!
    Lycka till! Kram Hanna

    SvaraRadera