FÅNGA DAGEN!





torsdag 6 maj 2010

Dagen!

Dagen går fort jag har målat färdigt i gillestugan,
spikar tillbaka fönsterlisterna, ska nu göra gardiner till de små förstrena av detta tyg som låg och skräpade bland min tyg bitar ;0)
Jag har ätit lunch och så har jag ramat in fotot blev riktigt nöjd faktiskt.
Jag har tagit fotot själv det är på en bunt hand buketter som vi hade på min mormors begravning i februari.
Fotot ska nova få ha på sitt rum när jag har målat klart där inne.
Som ni märker så har jag otroligt energi nu vore dock bra om en ekonomi kunde komma i kapp också så att man slapp räkna varenda krona men men icke. men jag är lika glad för det. För jag har mig själv min kärlek och älskade unge och vänner.
inte nog med det jag skall få gå på bröllop tror ni att jag bölade eller? ja det gjorde jag helt lycklig att min barndomsvän Yeni och Jonas ska gifta sig jippi vad kul.

Nu kan man bara gå och vänta och hoppas att jag  själv få bli gift ;0). Nä nu har jag inte tid att sitta här mer det finns mer saker att göra så dags att upp och hoppa! ha det vi hörs kram Petra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar