FÅNGA DAGEN!





onsdag 12 maj 2010

Onsdag Kväll!

Hej igen på er! Dagen har gått fort och Jag har ätit mitt första mål mat som pur´e och jag njöt.
I dag blev det ugnsbakad falukorv och potatismos.
Svärmor var här också och hon kom med en blomma, för i dag så  är det fira dag, blomman satte jag ut i rabatten så den börja bli väl fylld och vacker ;0)
Sen så var jag ju tvungen att ta kort på mig i mina jeans, jag ser dock förjävlig ut men det kommer bli bättre.

Framsida!
sidan!
Baksidan!
För det första så har jag sådan häng buk så man skäms lika så armarna är hemska, det tråkiga är att jag inte får träna ännu men jag vill så gärna. Och jag hade inte fixat håret eller sminkat mig så det är en förklaring till varför man ser ut som man gör.


1 kommentar:

  1. Syns massor att du rasat!
    Det är så tradigt att du har så mycket skinn på magen! Vet själv hur jobbigt det är! :( Just att packa ner magen i byxorna liksom.. :(
    Kram på dig och hejja dig!!

    KRamizz

    SvaraRadera