FÅNGA DAGEN!





fredag 14 maj 2010

Fredag kväll!

Ny egobild ;0) 

Eftermiddagen har varit bra när jag kom hem från Tranås så vart det lunch och den bestod av potatismos och mixade rotfrukter det var riktigt gott.
Sorry bilden blev upp och ner vet inte hur jag kan vända den.

Efter det så gick jag och Nova till grannen och tog tog oss en fika barnen fick glass. Vi bestämde att vi skulle gå på loppisen tillsammans med barnen så det kan bli riktigt trevligt i morgon hoppas att det blir fint väder så man kan gå till torget där dom kommer ha hoppborg och ponnyridning.
Efter middagen var lugn jag ha hunnit vika tvätten och lakt in den, jag har lagat mat och det blev fläskfile med potatisgratäng, och lite vitlökssås mmmm. 
Dock så ser det inte gott ut när det är mixat men det smakade då bättre!

Nu i kväll så ska jag vara lite tråkig jag har inte tänkt titta på tv utan jag har tänkt att jag ska sy, jag har lånat väninnans symaskin. så nu skall det sys! jag får helt enkelt önska mig en symaskin i julklapp för jag älskar att hålla på med att sy och göra om gamla saker till nytt liv.

Och inte nog med det jag var tvungen att ta nya bilder idag och som ser betydligt bättre ut ;0) nu är jag sminkad och den vita blusen jag har på mig är i stl 44/46 = xlnt L jag är nöjd jeansen är dock stora men det får dom va tills jag absolut inte kan ha dom längre.
kan ju berätta att jag har fått gå in tre hål i livremmen, det är riktigt roligt att gå ner i vikt.



Nä nu så ska jag sätta i gång ha nu en fortsatt trevlig fredagskväll och så vill jag tacka alla er som komenterar i min blogg ni är för gulliga!

Kam Petra!


1 kommentar:

  1. Du är sååå fin!!!! Blir så avundsjuk på dig! Vilken tjej du är och vilken karaktär sen?! Den skulle jag behöva. Äter onyttigt HELA tiden! Du går ner och jag upp -då behåller vi världsbalansen...

    SvaraRadera