FÅNGA DAGEN!





tisdag 4 maj 2010

Tisdag!

Hej hopp!
Morgonen och förmiddagen har redan svissas förbi  vaknade kl: 08:00 och idag så åt jag frukost tillsammans med Nova. För i går så trodde dom att hon hade fått scharlakansfeber så jag fick gå till doktorn med henne i dag vid 10, allt var ok. Hon hade bara fått värmeutslag som jag påpekade hela tiden, jag gick dock till apoteket och köpte en mjuk görande creme till henne som ska lindra utslaget, och ev kliandet som uppkommer.
Där efter så gick jag in till sjuksköterskan och bad henne ta stygnen på ett av såren då det började göra ont och hade blivit lite rött, såret gled inte isär och det var riktigt fint. Men vad skönt doktorn hade häftat lite för mycket hud, det var det som drog lite och ömmande annars var det kanon fint ska tillbaka på torsdag för att ta bort övriga stygnen. då dom har mer tid.

Jag har även ringt sophiahemmet idag och ställt min första fråga, vilket var får jag lov att cykla och jo det fick jag. Men blir jag trött så skulle jag hoppa av och gå.

Sitter här nu och skriver av mig lite samtidigt så äter jag min lunch som idag bestod av blåbärssoppa jag kände mig lite frysen så då är det så skönt att få i sig något varmt.

Snart ska jag iväg igen och då ska jag till gyn och prata om preventivmedel då jag nu rasar i vikt så vill jag inte åka på att bli gravid, plus så vill ju inte sambon min ha fler barn och han vill inte gifta sig, men vem vet en dag kanske han ändrar sig för det vore ju underbart om Nova kunder få en syster eller bror att leka med.


Nåja nu är det dags ha det så bra så får vi se om jag skriver några rader i kväll ha en forsatt bra dag.

kram Petra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar