FÅNGA DAGEN!





måndag 17 maj 2010

Måndag kväll!

Hej hopp!

Dagen har gått snabbt och jag har hunnit med en hel del i dag, jag är jätte nöjd med dagen.
som jag skrev tidigare i dag så hade jag en hel del jag ville hinna med och jag gjorde det också.

Jag har sytt färdigt gardinerna till gillestugan och det blev kanonfint. Dock så har jag räknat fel med band så i morgon får det bli blomsteraffären för att köpa mer band så att jag kan göra färdig sista fönstret.
så här blev det.
Vit genomskinlig hiss gardin med lila band och två små fjärilar dom syns knappt!
Jag är nöjd!

Jag har slipat min skänk och grundmålat den och målat den en gång, i morgon blir det till att sätta i hop den och skava fram lite så att den blir riktig shabby chic.

skänken före förvandlingen!

Skänken kommer bli kanon snygg!


Plus att den kommer passa in så himla bra in mot den svarta väggen och där skall jag pryda två tavlor som har fotat och förstorat upp som ligger och vänta på att få bli inramade. Retrolampan som ni ser i bakgrunden kommer jag också att göra om till något häftig vi får se.

Jag har kommit ikapp tvättningen, nu ska bara det sista torka så att jag kan vika och lägga in i skåpen

Det har redan blivit kväll och jag känner mig fortfarande pigg fasten jag var uppe tidigt i dag fattar inte var jag får min energi i från, men det är väl som gubben säger att det är för att jag blir lättare och har mer ork. Jag svarade honom men hur blir det då när jag är smal då blir väl jag som en durasellkanin. Hihihih

Nu så ska jag plocka fram Novas kläder inför morgondagen och så ska jag kolla lite på tv ta det lite lugnt och bara njuta av kvällen som är kvar så ha det så bra alla bloggläsare kram Petra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar